2014. február 20., csütörtök

Várólistára 10. - Rachel Ward: Nem enged a mélység

Rachel Ward neve, mikor megláttam ezt a borítót a molyon, ismerősen csengett, és csak egy teljes nappal később esett le, hogy "hát persze! ő írta az egyik legkedvencebb sorozatomat, a Számokat!" (itt olvashattok róluk: Számok-trilógia).

Egyszerűen imádom, ahogy ír, amilyen eredeti ötleteket  hoz fel, és elolvastam a fülszövegét ennek és hű, nekem ez azonnal kell! Komolyan, mindenkinek ajánlom a Számokat, mert zseniális, és biztos vagyok benne, hogy ez is az lesz!

Na jó, elég a fangirl-style-ból, lássuk, mit ígér a fülszöveg:

Mi történik, ha valami szörnyű dolgot követtél el, de nem emlékszel rá?
Mi történik, ha nem tudod, hogyan hozhatnád rendbe az életed?

Amikor Carl kinyitja a szemét egy jéghideg tó partján, bátyjára éppen rácipzárazzák a hullazsákot. Carl kétségbeesetten kutat az emlékezetében: mi történhetett a vízben? Ám akármilyen kitartóan próbálkozik, semmire sem emlékszik. Aztán a mentőben az ismerősnek tűnő, gyönyörű lány rémülten sikoltozni kezd, amint megpillantja. Carl érzi, hogy a lánnyal együtt talán kideríthetik az igazságot, még mielőtt az szökőárként zúdul rájuk.


Ugye-ugye? Izgalmas, mi? Nekem ez a könyv KELL! Kész. Nem érdekel semmi más! (: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése