2014. október 21., kedd

Várólistára 11.

Ilyennel is rég jöttem, de megérte várni, hisz most egy csomó-csomó megjelenésre váró könyv keltette fel a figyelmemet (és jobb esetben be is szerzem őket :D). Szóval figyejletek, mert ma elszalad velem a ló.



Az első a listámon jelen pillanatban Debra Driza: Mila 2.0 c. könyve. És igen, a borító miatt. És nem, nem egy nagy durranás, tudom, de valahogy amikor először ránéztem úgy éreztem, hogy nekem ez kell, ezt olvasni akarom. A lány üzente ezt a szemével, na! A történet szerint Mila egy tejlesen átlagos életet é l(míly' meglepő ugye...), ám egy nap megtudja, hogy.. nos, hogy ő nem ember, hanem egy robot. Na, innentő lmár izgamlasabb, nem? Mit szólnánk mi, ha egy nap rájönnénk, hogy nem vagyunk emberek? Hmm? (Anya....?) Szóal ő az első a listán jelen pillanatban. A Könyvmolyképzőnél fog megjelenni 2014.11.11-én (ha minden igaz).


A következő igazábol egyazon helyen áll Milával, ő pedig nem más, mint a Balla Adrienn-sorozat második része, Szabó Tünde: Doppingja. Mint olvashattátok itt a blogon, eléggé odavoltam az első részért, nagyjábó lminden szempontból, és nem kérdéses, hogy az elsők közt fogom ezt is beszerzni. Balla Adrienn egy zseniális lány! Szóval nem lehet, hogy most azonnal megkapom a könyvet? Bevallom, nem taálltam megjelenési dátumot, sőt, mintha már meg is jelent volna, de errő lsem taálltam semmit. Szóval nagyon örülnék, ha valaki tájékoztatna, mert én akarom ezt a könyvet! Kedves Ciceró Könyvstúdió, várom válaszotok! :)

A harmadik könyv is egy sorozat fmásodik része, méghozzá a Port Fare-trilógiának, Sherry Gammontól a Hihetetlen. Az első részét, a Szerethetetlent még magától a kiadótól (Maxim) kaptam, és bár a kedvencem nem lett, azért nem mondom rá, hogy rossz volt, és reménykedem, hogy a folytatásban csak felfele törekszik. A hivatalos egjelenési dátum 2014.10.22, szóval holnap legyen minden érdekőldő résen!

A következő könyv tejlesen elüt a többitől, de mive lhatamlas Austen-fanatikus vagyok, ez pedig egy cuki is könyvnek ígérkezik (hogy íly' bájos szóval éljek), muszáj felkerülnie a lustámra! Ez a könyv nem más, mint a Studium Plusz kiadótól Erin Butler: Mr. Darcy nyomában c. műve. A történetben a 16 éves Liza egy hatamlas Austen-rajongó, és természetesen feltűnik a színen egy tökéletes Darcy-hasonmás, de közben más pasik is képben vannak, Lizának mg döntenie kell, amihez persze kedvenc írónőjének köteteit veszi segítségül.
Megjelenés 2014.10.28-án!

És az utolsó könyv, míly' meglepő, szintén egy folytatás, méghozzá egy olyan könyvé, ami még anyukámnak is tetszett (pedig ezekné leltér az ízélsünk, de ezért nagyon odavotl). Ráadásu lmagyarszerző! Szóval, a könyv, amirő lszó van, az Kemese Fanni A viharszívű Mya Mavis c. könyve, a Könyvmolyképző kiadásában. Nem is írok mást, csak hogy én akarom ezt a könyvet Most! Azonnal! A megjelnés 2014.11.18, és bár már jó ideje várok, ez még sokka ltöbbnek tűnik mint az elmlúlt - két év? Annyi volt? Jesszus...









Oké, mégsem olyan sok könyv, de ezek nekem most azonnal kellenek! Valaki megdobna velük, finoman?









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése