2014. október 19., vasárnap

Rachel Hawkins: Hex Hall (Hex Hall 1.)

Eredeti cím: Hex Hall
Fordítás: Acsai Roland
Kiadás: Könyvmolyképző, 2014
Oldalszám: 270
Sophie, aki néhány évvel ezelőtt tudta meg, hogy ereiben boszorkányvér csörgedezik apja révén (akit még soha az életben nem látott), nem-boszorkány anyjával él - kb. mindenhol. Folyamatosan költözniük kell, mivel Sophie nemigen tartja kordában a varázserejét, így folyton kitudódik a titka valamilyen úton-módon. Végül a Tanács úgy dönt, ez így nem mehet tovább, és bezárják Sophie-t  a Hekaté Hall-ba a többi megzabolázhatatlan prodigiummal együtt, hogy megneveljék. Azonban szépen lassan kiderül, hogy ez nem a teljes igazság, és valaki feni a fogát a lányra. De vajon ki? És miért?

Bírom a szarkazmust? Igen, sőt imádom! Sophie-nak van? Naná! Tini? Naná! Elviselhető? Többé-kevésbé? :D

Eleinte nem tetszett, röhögtem rajta, fogtam a fejem, hogy "úristen, ne, már megint egy gagyi tinikönyv?", de aztán mégis megszerettem. Annyira aranyos, nincs rá más szó, egyszerűen megszerettem. Vannak benne dolgok, amik abszolút sablonosak, valóban, sőt, Sophie is roppantul hülye egy csomó helyen, és a végkifejlet romantikus szálán nem lepődtem meg (ezekben már ki tud?), de a végén lévő akció végét nem így képzeltem el. Na, az kiszámíthatatlan volt.

Összességében egy jó könyv, bár el kell tudni vonatkoztatni jó pár tinisablonos momentumtól, és akkor még élvezni is lehet. Tényleg, de főleg 13 éveseknek javaslom. Na, ők önfeledten fogják tudni értékelni a könyvet. Bár nem tudom, a tündérek öntisztító foga azért kiütötte nálam a biztosítékot...

4/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése