2014. június 16., hétfő

Leiner Laura: Ez is remek!!

Eredeti cim: --
Fordítás: --
Kiadás: Universal Hungary, 2008
Oldalszám: 296
A történet, ami nyáron ért véget, most télen folytatódik. Itt van mindenki, aki számit: Linda, Mike, Jenny, Jason, Tom, Tom nője, a mexikói és Szergej, az orosz. Persze mind Lindáék házában töltik a legtöbb idejüket, mivel felnőtt emberként nincs egyéb dolguk, és hát törtánik ez-az.

Kiszámitható!

Hát, határozottan nem értz fel az elsőhöz. Nrm voltak olyan mondatok, amiken fél ótán át nevettem (egy-kettő persze akadt, de azért minimálban), a legtöbb dolog ismétkődött, és ha lehet, még kevésbé maradt a realitás talaján. Már nem evettem a "tom-nője elbevezésen se, most már csak tudni akartam, hogy is hivják! Jenny hülyedége is inkább vékony határ negativabb felén evezett, és valaki magyarázza már el nekem, hogy Szilvy neve most milyen nyelven van? Ezek egyébként milyen nemzetiségűek? Mert magyarul elviselem, angolul, igy másodszor már csak szar próbálkozás…
Én nem akartam lehúzni, mert ennek ellenére élveztem, de azért az alapvető hibák, a cselekmény hiányában nagyon kiütköztek…

3/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése