2014. május 18., vasárnap

Kiera Cass: The One - Az igazi

Eredeti cim: The One
Forditás: Gázsity Mila
Kiadás: GABO, 2014
Oldalszám: 346
Elérkeztünk egy nagyszerű trilógia befejező részéhez. De még ilyen befejezéshez! A palotában immár csak négy lány van, akik közül hamarosan az egyik Maxon feleségeként végezheti (ez negativan hangzik, de higgyétek el, én csak jóra gondolok!). Köztük van America is, az egyik alsóbb kasztból származó, egyszerű zenész lány, és úgy tűnik, egyenes útja van Maxon szivéhez. De ott van az a "tűnik"-szó! És ráadásul itt nem csak a herceg kegyeiért küzdenek a lányok: harc van köztük, az Északi és a Déli lázadók, a palota, az ország között, igy sok izgalmat rejteget még a Párválasztó utolsó néhány napja!

Ez a sorozat tönkretett, majd újra összerakott! Hát kéremszépen, hogyan lehet egy ilyet megirni? Kiadni? Elolvastatni? (Elnézést, hosszú 'i' még mindig nincs...). Röhej! Nagyon ritkán tudom elmondani magamról, hogy egy sorozat - főleg az újabban népszerű trilógiák összes kötetének minden eggyes betűjét élveztem. És arra akarok kilyukadni, hogy _A Párválasztó_val éppen ez a történetem. Ha akarnék se tudnék belekötni, és főleg, nem is akarok, de engem ott talált el, ahol a leghatásosabb. Nem tudom az hol van, valahol mélyen bennem, elrejtve a sok könyves csalódás és előitélet miatt, de Kiera Cass megtalálta, előhúzta, és most, hogy a feelszinre tört nem tudom visszaásni. 

America számomra mindig, végig egy érdekes (és szerethető!) karakter volt. Oké, a sok nyafogása, hogy kit válasszon olyakor sok volt (én megmondtam neki az elején, kit kell!), de na jó, elnézem neki. Mert a végén minden jóra fordult, megbékéltem veleén is, meg ő is. 

Na de Kiera! Hogy lehet igy játszadozni az emberek érzéseivel, he? Mert mikor már csak pár oldal van hátra,, már megszületett benned, hogy mi is lesz a vége, már azt hiszed, kitaláltad, hisz evidens, akkor golyót repit a fejedbe. És kész, fordul az egész világod. Mindenről megváltozik a véleményed az utolsó oldalon is. Hát kéremszépen, szabad ilyet csinálni? 

Egyszerűen nem tudom, mostanában hogy sikerül könyveknek ennyire szétszedniük engem, hogy egy épkézláb értékelést nem tudok összeszedni róluk! Kikészülök, és azt hiszem ideje visszavonulnom, mert nem megy ez nekem... (: 

5/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése