2013. november 6., szerda

NaNoWriMo Day 4-5-6!


Nagyon gyorsan elrepült ez a három nap, és szerintem ez alatt az idő alatt nem írtam annyit, mint az első három napon. Ez persze érthető, elkezdődött a suli, minimális az időm, mégis büszke vagyok magamra, mert bár ma még egy szót sem írtam (ezután fogok, és 2500-ig meg sem állok!), tegnap 2000 fölé sikerült, előtte meg 1500-ig. Körülbelül.  Jelen pillanatban tehát így néz ki a statisztikám:


A mai tervem a következő (mert hát ez a nap sem maradhat írás nélkül): Most leülök, elolvasom Marie Lu Legendájábak az utolsó 20 oldalát, amire tegnap este nem volt lehetőségem, pedig egy olyan könyv, amit az ember nem szívesen tesz le - ezért olvastam el egy éjszaka alatt a 300-ból 250 oldalt), majd leülök, írok 2500 szót egy óra alatt, ennyit rászánok, aztán megpróbálok írni a Legendáról is, de valószínűleg az majd csak holnap kerül ki. 

A blog olvasói közt vannak NaNo-zók? Ha igen, osszátok meg az élményeiteket itt, kommentben nyugodtan, én nagyon kíváncsi vagyok, ki hogy halad (: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése