2013. augusztus 19., hétfő

Várólistára 5.

Szerző: Kiera Cass
Sorozat: The Selection 2.
Kiadó Mo.-n: GABO
Kiadó US: HarperTeen
Rég jelentkeztem ezzel a rovattal már (igazság szerint bármi mással is...), de most úgy éreztem, eljött az idő. Ezt annak köszönhetem, hogy megláttam a molyon @Sheila_7 karcát, melyben leírta, hogy a GABO kiadó őszre ígéri a The Selection (The Selection - A Párválasztó) második részének a megjelenésé, a The Elite, vagyis Az Elit címmel.

Ez a könyv az idei évem egyik legkellemesebb olvasmánya volt, élveztem a stílusát, a történetet, nem volt sem túl nehéz, sem túl könnyű - arról nem is beszélve, mennyire gyönyörű a borítója! Kicsit hercegnősen kezdtem tőle én is érezni magam, és pont ez kellett nekem - mindenkinek kell egyszer hercegnőnek képzelnie magát, és ez a könyv nálam elérte ezt a hatást.

forrás: tumblr
Szóval, nagyon megörültem, mikor meglátta, hogy nem kell sokat várni a folytatásra. Már azon töprengtem, el kéne olvasnom angolul, de nem szeretem más nyelven folytatni a sorozatokat, amiket magyarul már elkezdtem, mert sokszor máshogy fordítanak valamit, nem ugyanaz a stílus (fenn áll a veszély ugyanis, elég gyakran, hogy a fordító nem ugyanazt a stílust adja át, amit a szerző, de hát ez benne van a pakliban).

Az Elit, mint a címe is mutatja, a Párválasztóban benn maradt 6 lányról (ha jól emlékszem... hű, ez nem maradt meg olyan élénken), de főleg (természetesen) Americáról, Maxon hercegről (TEAM MAXON!) és Aspenről fog szólni, és hogy hogyan győzik le ezt a bonyolult és teljesen tipikus, mégis tökéletesen kellemes szerelmi háromszöget.

Oké, talán ennél ez egy picit összetettebb :)

forrás: tumblr
A fülszöveg szerint America még mindig nem tud dönteni, Maxon vagy Aspen az, akit igazán szeret, de bármennyire is szeretné húzni az időt, hogy meghozza döntését, a versenyben maradt lányok határozottan tudják, mit akarnak, ezzel kurtítva meg America számára a döntési időtartamot. Ám mikor végre meghozza döntését, egy hirtelen esemény megkérdőjeleztet vele mindent, amit addig gondolt, ráadásul a lázadók is egyre erősödnek, és ha lehet még jobban át akarják venni a hatalmat. 

Hát, dióhéjban ennyi lenne. Nem túl bonyolult, egy romantikus történet megspékelve a lázadókkal. Én nagyon szurkolok Americának és Maxonnek, mivel Aspen nekem sosem volt szimpatikus, de azért kíváncsi vagyok arra is, ebből a lázadós-dologból mi lesz még kihozva :)

(itt pedig találtam rengeteg gyönyörű képet, szerintem érdemes megnézni őket: http://weheartit.com/entry/65631294
forrás: nosegraze

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése