2012. május 15., kedd

Sara Shepard: Flawless (PLL#2)

Eredeti cím: –
Fordító: –
Kiadás: HarperTeen, 2007
Oldalszám: 352
Emily úgy gondolja, Maya lehet az a lány, akiről álmodott, de közben harcol rémes emlékei ellen, amik Ali-vel és vele történtek. És Spencer… nem tudja levenni a szemét Melissa pasijáról. A Marin család kevésbé működőképes,  Hanna megkapja azt a figyelmet az apjától, amire vágyott – de vajon mennyiért? Oh… És a Jenna Dolog? A tudja, és nem tervezi, hogy sokáig hallgasson. Találd ki mi történik, mikor ha a múltmegpróbál utolérni négy kis hazugot a Hibátlanban.”
 
Talán nem vártam tőle sokat, talán azt hittem, nem lesz olyan nagy szám, hisz az első résznek nagy sikere volt nálam, általában második részek már egy ponttal kevesebbet érnek. Egészen a legvégéig úgy álltam hozzá, hogy oké, ez négy pontos lesz csak, hisz ismerem a történetet, stb. Azért örülök, hogy ismét tévedtem! Ugyan nem feltétlenül tartozik hozzá, de a legjobban az tetszett, ahogy a végén A nevében le van írva a következő rész tartalma. És Toby… Egyáltalán nem gondoltam, hogy a sorozatban egy ilyentől térnek el, de hát megtörtént! És igen, illett oda!

Az öt lánykaraktere is egyre jobban átjött olvasáskor, jobban át tudtam érezni. És imádom Shepard stílusát. Minden fejezet más lány szempontjából van, de nem E/1-ben, és a dolgok végét lehet, hogy csak három fejezettel később, egy másik szempontból ismerjük meg, és ez az, ami a legjobban elnyerte a tetszésemet. A felépítés, igen! A történet már csak egy “kis” plusz :)

Érdekes, hogy a könyvben Jenna is mennyivel szimpatikusabb, és a lányok is hamarabb találtak újra egymásra. A Sean körüli rövid, Hanna és Aria között játszódó vita – aminek azért örültem, mert végre nem csak Ezra körül forgott minden -, kifejezetten tetszett, igazán jól tükrözte az ebben a korban lévő lányok problémáit, amik a titokzatos körülmények és SMSek között is ott vannak bennük, nem is olyan mélyen. Hisz ki nem szeretne népszerű lenni?

A gondom tényleg a rövidségével van csak, mert így nem sikerül minden szálat kibogozni, folytatni kell, de hát ezt alig lehet kivárni, még annak is, aki más tudja, mi következik! Wren és Spencer kapcsolata nekem érdekesnek tűnt, főleg, mert a  képernyőn itt még nem jutottak el idáig, de ahogy Melissa közbelépett és rájött, és ezáltal egy egészen más képet festett Wrenről, az megdöbbentő, de teljességgel hiteles is volt. Kíváncsi vagyok, vajon a folytatásban mennyire hozzák majd elő újra, és hogyan.

Mivel tudom ki A, vagyis hogy az egyik, így akaratlanul is nagyon figyelem a karaktert – nem, nem árulom el, ki az!:) – és sok mindenki mást is, aki a folytatásban gyanúsítottként, vagy még lezáratlan szálként tűnik majd fel. Érdekes, minden mozdulatukban találok valami érdekeset…

Ezúton is kérek minden kedves sorozatrajongót, hogy ha olvasta a könyvet, de nem látta a sorozatot, azonnal tegye meg, és fordítva is! Ez parancs!

5/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése