2013. november 1., péntek

Spirit Bliss: Mennydörgő némaság játék, 2. nap

A nyeremény
November 9-én megjelenik Spirit Bliss Árnyékvilág trilógiájának utolsó kötete, a Mennydörgő némaság. Ennek örömére közös játékba fogtunk néhány bloggerrel és Spirittel. A játék nyereménye a képen látható gyönyörűséges és egyedi táska. Hogy mit kell tenned érte?

1. November 1-9. között minden nap kikerül egy könyves (vagy könyvekkel is foglalkozó) blogger oldalára egy-egy érdekesség a Mennydörgő némasággal kapcsolatban. Mindegyik poszthoz tartozik majd egy kérdés is, amelyet meg kell válaszolnod helyesen.
2. A kérdések megválaszolásához mindig a másnapi blogbejegyzés ad segítséget.
3. Ne áruld el senkinek a helyes válaszokat, ne írd ki őket sehová a játék során! Ha valaki ilyesmit tesz, az azonnali kizárással jár együtt!
4. A 10. napon, mikor kikerül az utolsó részlet is, küldd el éjfélig az összes kérdésre a választ a spiritbliss24@gmail.com e-mail címre.
5. Ha a válaszaid helyesek, akkor részt veszel a sorsoláson. Fontos: csak akkor kerül a neved a kalapba, ha mind a 9 kérdésre helyesen válaszoltál!



1. érdekesség: Mennydörgő némaság novella – Jossie szemszög


Kislány

Julie hangja betöltötte a Tap’sot. Az emberek elcsendesedve hallgatták, mintha megbabonázták volna őket. Ez volt az én időm, az este nyolctól kilencig tartó időszak. Ilyenkor feltűnés nélkül oldalra fordíthattam a fejem, és figyelhettem Őt. Mikor átjött hozzánk beszélgetni, vacsorára vagy társasozni, sokszor borostás volt, de ha ide jöttünk vagy Julie-ékat is vendégül láttuk, mindig frissen borotválta magát. Igen, ilyen apróságokat is kiszúrtam mostanra, csak hogy éjszakánként még jobban gyötörhessem magam a reménytelen szerelemmel és féltékenységgel.
Caspar legtöbbször elrejtette az érzéseit, de mikor Julie énekelni kezdett, képtelen volt rá. Ilyenkor csillogó szemmel bámulta őt, és az arcára volt írva minden. Hogy mások számára is ennyire nyilvánvaló volt-e, azt nem igazán tudtam, hiszen sem Peter bácsi nem kérte ki magának, sem a többiek nem hozták fel soha, de én láttam. Összeszoruló torokkal bámultam az arcát, és azt kívántam, bár rám nézne így.
Ahogy felhangzott a taps, összerezzentem. Gyorsan én is követtem a többiek példáját, aztán a narancslevemért nyúltam. Megpróbáltam leöblíteni a szerelmi bánat keserűségét a torkomon – nem ment.
- Lassan mennünk kéne… - Camilla elkezdte felvenni a kabátját. Általában ő bontotta meg az asztalt, mikor már képtelen volt tovább távol maradni a lányától, akire Susan néni vigyázott otthon. Nem szerettem ezt a pillanatot, mert emlékeztetett rá, hogy még kiskorú vagyok, aki nem maradhat egyedül egy bárban éjszakára. És a legrosszabb az volt, hogy nem csak engem emlékeztetett rá.
- Aludj jól, kislány! – mosolygott fel rám Caspar, aztán visszafordult Julie-hoz, hogy megdicsérje a legújabb dalát.
Ahogy kiléptünk az utcára, a süvítő szélnek köszönhetően elengedhettem egy könnycseppet anélkül, hogy bárkinek feltűnt volna. Társai csak később követték, mikor már otthon, a párnámba fúrtam a fejemet.


2. kérdés: Milyen zenés darabot próbál most Adam?


A kérdésre a választ holnap Deszy blogján találhatjátok meg: http://deszy-konyvesblog.blogspot.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése