2013. november 17., vasárnap

NaNoWriMo Day 10-11-12-13-14-15-16-17!


Huh, ez a cím jó  hosszú lett! Bocsánat, hogy nem tartottam be a három napos ígéretemet, de 10-e óta nemigen írtam. Ez látható lesz majd a statisztikákon is, amit a végén beillesztek a bejegyzésbe., nem lesz szép. Én tényleg próbálkoztam, de az történt, amire számítottam: egyik nap későn értem haza, rengeteg házival, és nagyon késő lett, mikor befejeztem őket, és akkor még tanulnom kellett volna. És emiatt úgy döntöttem, az írást elhalasztom, egy nap nem a világ. Aztán másnap még könnyebben ment az elhalasztás, majd megint és megint... És most itt állok, lemaradva (annyira szerencsére nem, de akkor is!), és azon vagyok, hogy feltornásszam magam. mert ugyan lenne egy csomó dolgom ma is, de nem fogom hagyni, hogy emiatt egy órám se legyen írni! Mert tudom, a héten megint kevés időm lesz, és nem akarom elveszíteni az előnyöm (amit már elveszítettem egy hete...). Szóval szorítsatok, mert most leülök, és feltornászom magam legalább 30 000 szóra!

Statisztika (szégyellem nagyon):


U.i.: Ma még jönni fogok egy bejegyzéssel, merthogy azzal is elmaradtam két napja... De elárulom, hogy Az Elit-ről fogok írni :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése