2013. augusztus 21., szerda

Várólisára 6.

Szerző: Kim Harrington
Cím Clarity - A tisztánlátó
Kiadó: Könyvmolyképző
Fordító: Vince Judit
Várható megjelenés: 2013.10.30.
Össze-vissza csatangolva a neten unalmamban a Könyvmolyképző oldalán kötöttem ki, és ha már ott voltam, megnéztem a  várható megjelenéseket is. Ennek a könyvnek leginkább a borítója tetszett meg, ezért olvastam el a fülszöveget. Elég érdekesnek találtam, az írónő oldalára is felnéztem (a magyar borító az eredeti, puhakötéses változata).

A történet szerint Clarity - mint a cím is mondja - tisztánlátó, ami azt jelenti, hogy látja az elrejtett titkokat, lopott csókokat, mindent, és mindehhez csak meg kell érintenie egy tárgyat, és látja.

Egy nap egy halott lányra bukkannak, és Clarity exe szeretné megoldani az ügyet a lány segítségével, de Clarity még mindig meglehetősen dühös a fiúra, aki megcsalta őt. Aztán a gyanú Clarity öccsére vándorol (akinek szintén különleges képességei vannak), és Clarity nem hagyhatja figyelmen kívül a tényeket.

Clarity végül összefog az új detektív fiával, és vele próbálják
Puha kötéses verzió
megoldani a sötét rejtélyt. De vajon a lány képessége éppen akkor tűnik el, mikor a legnagyobb szükségük van rá?

Engem megfogott a történet, kicsi komolynak tűnik a gyilkosság miatt, kicsit misztikus Clarity képessége miatt, de félek picit, hogy ezek pont háttérbe szorulnak majd, és egy szerelmi háromszög kerül a középpontba. Sajnos fennáll a veszélye, de talán ez is egy olyan könyv, ahol megfelelően vannak elosztva ezek az elemek, és élvezetes lesz. Remélem.

Aki tud angolul az az első két fejezetet itt elolvashatja eredeti nyelven. Az első fejezetet én is elolvastam, szerintem jól kezdődik, izgalmas, reméljük, a folyatás is :)

Nektek melyik borító tetszik jobban?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése