2013. június 27., csütörtök

Várólistára 4.

 Hihetetlen, de a könyv, ami ma várólistára kerül, még szintén nem több kéziratnál. Se borító, de fülszöveg, se semmi.

Na jó, annyit azért tudunk róla, hogy a Kemese Fanni által írt napszemű Pippa Kenn folytatásáról, A viharszívű Mya Mavisről van szó, és egy egészen apró részlet is felkerült az írónő oldalára. Íme:

– Anya, ugye most az egyszer tényleg csak álmodom? – suttogom a félhomályba, és pillantásom az üres hintaszékre vetődik.
Anya nem válaszol. Sosem válaszol. Hangját már csak a kápolna előtt hallom vasárnaponként, de talán az sem több a szél susogásánál.
– Álom lesz – válaszolom meg a kérdésemet. – Annak kell lennie. Hiszen a lány nem él itt a kolónián. 
Fanni pedig ezt fűzte még hozzá:


Íme az első részlet amit a Myából – egészen pontosan a jelenlegi prológusából – olvashattok. A változás jogát abszolút fenntartom.

 A rajongók között persze egyből megindult a heves borító-készítés, és bevallom, én sem maradhattam ki belőle. Ma este rám tört a Pippa Kenn-érzés (értsd: újra akartam olvasni, vagy tovább, vagy egy morzsa vagy bármi!!!), így én is nekiálltam. Nekem annyira nem tetszenek a "terveim", bár van köztük, ami nem annyira rossz - azok meg nem illenek (szerintem) a könyvhöz. Mindenesetre azért megosztom veletek őket.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése