2013. június 16., vasárnap

Nyereményjáték

Sziasztok! Úgy döntöttem, ismét rendezek egy nyereményjátékot (a legutóbbi még az előző blogon volt), ezúttal a következő könyvért:
Coelho: Az alkimista

A feladatotok csak annyi, hogy kommentben írjátok meg a nevetek és e-mail címetek, iratkozzatok fel a blogra (jobb oldalt, rendszeres olvasásos kocka:P), és lájkoljátok a facebook-oldalt is (https://www.facebook.com/AKonyvKotelez). Mindezt pedig Július elsejéig tegyétek meg, utána pedig sorsolni fogok.

Sok sikert mindenkinek! :) 

13 megjegyzés:

  1. Babocsay Bianka, babocsaybianka@gmail.com
    Szeretnék jelentkezni a játékra, köszönöm!:)

    VálaszTörlés
  2. Szia :)
    Gelle Evelin, nnuuttyy@citromail.hu :)

    VálaszTörlés
  3. Gyuris Mónika
    gyurmo83@freemail.hu

    VálaszTörlés
  4. őőőőő, nem látom, de elméletileg publikálva lett...
    Gyuris Mónika gyurmo83@freemail.hu

    VálaszTörlés
  5. Szia:)
    Lájkoltam az oldalt facebookon, és feliratkoztam:)
    Sárhegyi Dominika, sarhegyi.dominika@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Krisztina Farkas néven futok facebookon, itt Tinaként követlek :) E-mail címem: f.torpe@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Élő Andrea vagyok, itt Cseppke néven iratkoztam fel.
    E-mail: elo.andi@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Szalai Zsuzsa, sz.zsuzsi1981@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Kereki Fanni vagyok.
    E-mail: kereki.fanni@freemail.hu

    VálaszTörlés
  10. Szia! Márton Brigitta vagyok.
    E-mail címem: brigitta_marton@yahoo.com
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  11. Orbán Lászlóné, Naomi
    naomi.snake1@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Kocsis Mihályné
    pacifica1937@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. Orbán Erzsébet, Elhaym
    elhaym.silverberg@gmail.com

    VálaszTörlés