2013. március 16., szombat

Leiner Laura: A Szent Johanna Gimi 8. – Örökké

Eredeti cím: –
Fordítás: –
Kiadás: Ciceró, 2013
Oldalszám: 744
Ne is kérdezzetek. Megkapja az öt csillagot! Nem érdekel, hogy nyálas, nem érdekel, hogy nem kellett volna bele a legvége Párizsban, nem érdekel, hogy mindenki együtt maradt, nem érdekel, hogy minden rózsaszín! Én sírtam… 
Befejeződött, igazán vége van… Szép volt, jó volt, de most búcsúzunk… És ezért az egész kalandért, az egész sorozatért jár a maximum csillag! Lehetne minden így, de nincs. 
Mégis, ahogy olvastam, valóságnak tűnt. Minden valóságnak tűnt, minden elképzelhetővé vált… Újraolvasáskor pedig mindig eszembe fog jutni, milyen nehéz dolgokon is segített át ez a könyv…

Hát ez van. Vége. Nagyon nehéz felfogni, de jobb is így. Mindennek véget kell egyszer érnie, és ez a sorozat már így is rengeteg embernek adott rengeteg mindent! :) Épp ideje volt – már egy ideje.

Ez a kötet még annyiról sem szól, mint az eddigiek.
Ebben a kötetben annyi sem történik, mint az eddigiekben.
Ebben a kötetben mindenkinek jár a hepiend.
Ebben a kötetben ezt mindenki megérdemli.

Hogy ez zavaró-e? Néhol. Ennek ellenére szeretem? Nagyon! Oké, a vége sok volt, belefért volna egy-két nagyobb dráma, szakítás, kevesebb cukorszirup, de ha már évekig szenvedtünk Renivel, szerintem búcsúként ennyit megérdemelt. És mi, olvasók is megérdemeltük ezt a boldog kötetet!

Ez lett a leghosszabb kötet, ezért két kötetben (de egyszerre) adták ki, és így jelentősen könnyebb volt az olvasása. A dedikálásra ismét el akartam menni, és a két napon, amikor volt, a szombatira el is mentem. Egész gyorsan haladtunk, de mikor már majdnem végig értünk a hatalmas sorban, elküldtek minket, hogy nincs több könyv. Persze, csalódott, voltam, aztán Laurát kezdtem sajnálni, de annál nagyobb volt az öröm, mikor kedden végre megszereztem. És mikor kiolvastam, megsirattam.

Tulajdonképpen nincs sok minden, amit írhatnék, ez tényleg nem az a kötet, ahol órákat lehet elemezni a cselekményt. Csak annyit mondanék, hogy köszönöm Laura, ez egy fantasztikus kaland volt, kíváncsian várom a további munkáidat is! Meglátjuk, tudod-e űberelni az SzJG-! ♥

5/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése