2012. május 20., vasárnap

Sara Shepard: Perfect (PLL#3)

Eredeti cím: –
Fordító: –
Kiadás: HarperTeen, 2007
Oldalszám: 320
“A kis hazugok az erőlködnek, hogy együtt tudjanak maradni, és hogy elhallgattathassák A-t végre, de a titkok olyanok mint a SCRAM karkötők – csúnyák és nehezen lehet elrejteni. Aria családja felbomlik, és ha ez ég nem lenne elég, két ugyan olyan szexi srác között őrlődik. Hanna küzd, hogy ő lehessen a méhkirálynő Mona születésnapi buliján mert ez Rosewood leghatalmasabb Sweet Seventeen (Édes 17) bulija a történelemben – és ha nem, mindenki arra fog emlékezni, hogy Hanna volt a legnépszerűbb lány. Emily abnormálisnak érzi magát a hibás szüleivel… és az egyetlen ember, aki elfogadja, képes mindenki mást ellene fordítani. És Spencer? A pasija egy krónikus tolvaj, de még sosem csalt – ideáig. Kapd fel a szuper Zac Posen rucidat, és készülj fel egy vad vágtára, mert a Perfect az egy exkluzív party, amit nem akarhatsz kihagyni!”

Most gondoltam csak bele, hogy az előző részeknek valószínűleg kevesebb pontot kellett volna adnom, hogy ennek eggyel több legyen. Így viszont sajnos ez is egy 5/5-ös lett… Pedig többet érdemel!

Már az előző kötet vége is kezdett jobban eltérni a sorozattól, de ez a különválás ebben a kötetben a legérezhetőbb. A fontos dolgok, persze, nagyjából ugyan azok – ebbe nem mennék bele, hátha valaki el akarja még olvasni -, de a szereplők, a gondolatok, a szálak, ahogy összeállnak teljesen más képben festik elém azt a világot, amiről azt hittem, már eléggé ismerem.

Ugyebár én már tudom, ki is A, legalábbis része, és őt nagyon figyelem, de most egyszerűen nem bírok másra gondolni, mint hogy Spencer, aki ugyan nem A, de talán Ali gyilkosa. Nem tudom, mi derül majd ki a következő részből, de ezt csak azért mertem így leírni ide, mert egészen biztos vagyok benne, hogy nem ő lesz, hisz mégiscsak! De ha tévedek, akkor se világosítsatok fel, jó nekem a homály :)

Itt jelent meg először igazán Lucas – vagy először? Nem emlékszem… – és külön örültem neki, hogy nem alapból egy dork volt, hanem visszaalakult a menő srácból, és a kapcsolat is erősebbnek tűnt így Hanna-val. Sajnos csak úgy tudom elképzelni, mint a sorozatban, ahol kevésbé helyes, így zavaró volt olvasni kicsit, de hát ennyit ki lehet bírni.

Ami viszont Ezrával – Mr. Fitzel történ… Először azt hittem, miközben olvastam, hogy Aria ezt csak álmodja, annyira nem gondoltam volna, hogy ez lesz. Most meg itt izgulok, hogy ebből hogy másznak ki, mivel sejtelmem sincs.

Annyiról szeretnék már csak írni, mert hát mivel sorozat, és tetszik, csak ismétlem önmagam, hogy rengeteg gratuláció a szerzőnek, mert úgy rakta egymás után a fejezeteket, amikről tudni kell, hogy mindegyik más-más szemszögből van a lányok közül, hogy minden szál pontosan egy helyen ér össze, nem tudunk meg semmit az előtt, mielőtt a többiek, stb. Ehhez pedig rengeteg munka kelhetett, szóval gratuláció-erdők :)

5/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése